simonar

sommar planer

Kategori: Allmänt

1-9 JULI :

Italien med mamma, vi ska bo på Riva del Sole som ligger i min 'hemmastad' eller vad man ska säga i Italien som heter Castilgione Della Pescaia som ligger i Toscana. Där ska vi njuta av det fina vädret som alltid finns där , äta gott och bara vara lediga!






9 - 25 juli

Stannar kvar i italien och i castilgione för att vara där med min pappa och min farmor som bor där. Då kommer jag även hänga mer med mina kompisar där och vi har redan lite planer om vad som kommer hända ! :)




29 - 14 juli / augusti

KONFALÄGER!
Superduper taggad och hoppas att det kommer bli så grymt som jag hoppas på! Kommer skaffa massa nya vänner och hitta på massa bus och ha det bäst !


Sedan ska jag börja nian och hopas på ett grymt läsår !

sååå , det var min sommar !

Vad ska ni göra i sommar ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: